dinsdag 10 februari 2009

Nog meer in de post

Ja, naast het ontzettend leuke poppenpakket van NenneDesign viel vandaag ook m'n bestelling van Creadream ( http://www.creadream.nl/ ) op de mat. Ik had al kralen en metaaldraad gekocht bij Actiekralen ( http://www.actiekralen.nl/ ) maar had nog knijpkralen nodig (en zag leuke bedels die ik ook opeens nodig had ;) ) Nu kan ik stekenmarkeerders gaan maken. Een werkbeschrijving van hoe ik ze maken moet heb ik op het Handwerkersgilde gekregen. Aan de slag dus!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Miriam, de post brengt jou leuke dingen.Je kan weer aan de slag.Je had gereageerd op mijn trui, nou een breimachine is erg mooi maar je moet het wel goed leren hoor.Er komt nog heel wat bij kijken.Ik brei ook vaak iets met de pennen.
Fijne dag en groeten van Annemieke

Anoniem zei

Succes met het maken van je steekmarkeerders,.
Groetjes Natascha

Miriam zei

Ja, de postbode zie ik graag komen! Ik weet dat het vrij moeilijk is om te breien op/met een breimachine. Ik zou er dan ook echt wel les in willen hebben. Maar hier is maar 1 bedrijf die dat doet (en die ze verkoopt) en dat bedrijf staan niet als zo fijn zijnde bekend. En breien met de breinaald zal ik ook niet snel op geven, veels te ontspannend.

Groetjs,
Miriam

Miriam zei

Natascha, het is gelukt hoor! Dankzij jouw duidelijke uitleg. Morgen maak ik een foto en laat ik ze zien.

Groetjes,
Miriam