zaterdag 15 november 2008

SAL18, deel 4 is klaar.

Met deze SAL ben ik nu op de helft. Het volgende deel komt in januari uit dus hij mag nu even 'in de kast'. Dit weekend wil ik verder met SAL19, de poesjes, dan is die helemaal klaar en kan ie op de post voor KiKa.
M'n SWAPpakket is gisteren op de post gegaan. Ik ben benieuwd wanneer ie arriveerd bij m'n SWAPmaatje. En als het pakket daar binnen is, dan plaats ik natuurlijk een foto hier!
M'n herfstproject (themaproject) bij de Yahoegroep is ook klaar, dat is nl. het zelfmaakitem uit m'n verkoudheidsSWAP, 2 vliegen in 1 klap dus!

1 opmerking:

Sjoukje zei

Hoi Miriam, wat wordt deze sal leuk! En het is toch wel mooi, dat speciale stofje erbij. Veel plezier met weer aan een ander projectje werken, nu deze weer de kast in mag. Ik ben trouwens erg nieuwsgierig naar foto's van je SWAP project!