zaterdag 4 oktober 2008

Katoen voor de HAL is besteld.

Vandaag heb ik bij M+M Wolpost (m'n huisleverancier) katoen besteld voor de HAL. Ik heb gekozen voor een mooie donkere kleur die goed bij ons in het interieur past. Ik hoop dat het komende week geleverd wordt, dan kan ik nog wat oefenen want op 21 december gaan we officieel van start. Vandaag heb ik met simpele stokjes en halve vasten een soort van alpinopet gehaakt voor zoonliefs Kikabeer. Ik wil er nog een rugzakje bij haken en als het leuk genoeg is wil ik het verkopen en de opbrengst is dan voor één van de aan de rechterkant van dit weblog genoemde goede doelen. De wol is een restant wat ik nog had liggen, UWYH dus!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat je je katoen al besteld hebt. Ik bestelde het in de handwerkwinkel en 't is na een maand nog steeds niet geleverd.
Gelukkig hebben we nog even tijd voor 21 december. Nog een fijne dag!

Anoniem zei

En ??? Heb je ze al binnen ??? Want dan zien wij graag een fototjuu !!! Zowel van de wol als de HAL
groetjes Natascha

Miriam zei

NEE! Ik lig dagelijks op de loer als het TNTbusje stopt, maar het zijn telkens pakketjes voor de buren! Sta ik met kloppend hart, trillende handjes en het zweet op m'n rug helemaal voor niets. Hopelijk morgen........

Miriam zei

Na een maand nog niet geleverd, Moet de katoen nog geplukt worden? Gelukkig dat we pas 21 december starten, je zou er anders zenuwachtig van worden. ;) De mijne is er ook nog niet, maar meestal wordt het bij hen snel uitgeleverd.
Fijne avond!