zaterdag 6 september 2008

SAL4 is klaar!

Tadaaaaaaa, hier is hij (zij!?): Dit werk gaat verkocht worden en de opbrengst gaat naar KiKa. Dit keer niet via Borduren voor Gezondheid maar via een club op clubs.nl te weten Borduren voor het KiKa fonds. Het was een ontzettend leuk werk om te borduren, al had ik het zelf nooit gekozen. Maar omdat ik weer eens niet wilde wachten op een SAL die me voor 100% aanstond ben ik met de eerste de beste die begon mee gaan doen. En dat was dus een keukenplank. En ik vond het toch leuk om te doen! Zo zie je maar weer dat iets wat je in het begin niets lijkt, toch heel erg leuk kan zijn.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind je borduurwerk prachtig!!
Een mooie, landelijke keukenplank.

Myrthestiek zei

Hij/zij is prachtig geworden. Hopelijk wordt het voor een goed bedrag verkocht voor een geweldig goed doel.

Sanderijn zei

Zo zie je maar dat niet alles wat je zelf 100% leuk vind toch leuk borduren kan zijn! Het is ook wel een geschikt patroon: je ziet natuurlijk voortdurend dingen verschijnen, zoals een potje of een pannenlap. Dat soort werk is so wie so leuker om te doen dan grote lappen waarbij je op het eind pas ziet wat het wordt (dat vind ik tenminste)! Hij ziet er goed uit hoor, ik hoop dat het wat opbrengt. Ik zelf heb tot nu toe nog niets geborduurd dat ik niet heel graag zelf wil houden, maar wie weet in de toekomst...

Miriam zei

Weet je wat bij mij ook het geval is Sanderijn, ik borduur graag maar ik hou niet zo van al die ingelijste borduurwerken aan de muur. Vandaar dat ik ze weggeef/laat verkopen voor het goede doel. En dit was idd zo'n werkje waarin je steeds iets ziet na een uurtje borduren en niet zoeen waarbij je na 8 weken borduren eindelijk eens iets gaat herkennen. Zulke werken (HEAD heeft er veel van) heb ik nog nooit gemaakt maar er staan er wel een paar op mijn lijst van diewiliknogmaken.