woensdag 25 juni 2008

Waarom??

Waarom blijven er altijd handwerkjes liggen waar nog een heel klein stukje aan gedaan moet worden? Zo liggen er 2 truitjes voor Kindlief, enkel nog knoopjes en een applicatie opnaaien (die liggen er nu los bij), nog een klein stukje van m'n Afghan (SAL6) met stiksteekjes doen. Maar in plaats van er even een (klein) uurtje aan te besteden en van 3 affo's te genieten: nee, een beetje zitten trutten op internet!! En eigenlijk heb ik zo'n zin om aan de beloofde geboortelappen voor M. te beginnen! Morgen zoom ik eerst de borduurstoffen maar eens om denk ik. O ja, dan kan in 1 moeite wat verstelwerk mee onder de naaimachine. En misschien, als Kindlief lekker door wil slapen, nog een stukje aan het overhemd voor Manlief naaien!?!? Wedden dat ik morgen weer allerlei gekke dingen ga doen in plaats van voorgaande!? AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHH.

4 opmerkingen:

Myrthestiek zei

LOL waar ken ik dit toch van??? ;o)
Morgen moet ik als de wiedeweerga achter de naaimachine om een tovenaarspak in elkaar te zetten. De oudste heeft besloten dat ze overmorgen als tovenaar verkleed naar school wil :o).

Miriam zei

Dan heb je het nog druk zeg: even een tovernaarspak in elkaar zetten! Heb je nog stoffen en fournituren of moet je daar ook nog om? Ik heb m'n borduurwerk (deel dan) klaar (stiksteekjes gezet, karweitje van niks) even een fotootje maken en dan plaatsen.
Tot zo!

Myrthestiek zei

Ik gebruik gewoon de spullen die in huis zijn en improviseer daar mee. Het is wel eens makkelijk om zoveel te hebben dat je er waarschijnlijk wel een winkel mee kunt vullen ;o).

Miriam zei

Ik ken het, ik zou ook zo een winkel kunnen beginnen met handwerk- en knutseldingetjes. Maar hetgeen ik nodig heb, heb ik dus nooit op voorraad lijkt het. Moet ik toch gaan shoppen!
Vandaag is ze dus als tovenaar naar school! Ben benieuwd! Ga je een foto op je blog zetten?