maandag 25 december 2023

Pensioentjeslijst 2024

 De pensioentjeslijst voor 2024 is opgesteld, die van 2023 is bij lange na niet afgewerkt (maar dat had ik ook niet verwacht).

In 2023 heb ik wel afgerond:
*Sjaal gebreid
*52 Tentjes gepatched
*49 Kerstkaarten gemaakt
*CiJ cadeautje gemaakt
Waar ik wel aan gewerkt heb, maar wat niet af is:
*Trui breien
*Shawl haken
*Borduurpakketje borduren
Waar ik niets aan gedaan heb:
*Paar sokken breien
*Box van de Quiltzusjes
*Lampion haken

Dus 4 klaar, 3 aan gewerkt en 3 niets mee gedaan. Score is niet zo hoog in 2023 dus, maar wellicht in 2024 meer resultaat.

Wat heb ik op de pensioentjeslijst van 2024 staan:
*Deken haken (Sungold van Attic24)
*CiJ cadeau maken
*CiJ bloemen/project maken
*Gnome afbreien
*Box van de Quiltzusjes
*Snowfall Sweater Scarf breien
*Shawl haken
*Kerstkaarten maken
*52 Tentjes aan de top zetten
*Oud, op CiJ dag begonnen, project afmaken

*Voor de deken heb ik alles in huis, het is een CAL die in januari start en medio maart klaar zou moeten zijn.
*Voor het CiJ cadeau heb ik al een idee èn alles daarvoor heb ik in huis.
*CiJ bloemen/project maken. Het is nog niet zeker of we voor de organisatoren van CiJdag patch/quilt bloemen gaan maken, dus vandaar heb ik er ook 'project' erbij gezet. Dit omdat we op die dag meerdere projecten starten en ik er daar 1 van af ga maken als de bloemen niet door gaan.
*Gnome afbreien, die is duidelijk. Een project dat al een poosje in sudderstand staat hier
*Box van de Quiltzusjes. Ik wil die boxen op volgorde afmaken en box 2 is aan de beurt. Box 2 is appliceren en daar zie ik tegen op. Voor mn gevoel heel moeilijk, maar verstandelijk beredeneerd zou ik het toch echt moeten kunnen. Vandaag dat ie er dit jaar wéér op staat.
*Snowfall Sweater Scarf breien. We gaan met een groepje van 6 dames deze 'trui' breien, we starten in januari.
*Shawl haken. Ik ben met 2 gehaakte shawls bezig en 1 ervan wil ik toch echt afmaken (en misschien allebei, maar 1 is genoeg voor de pensioentjeslijst)
*Kerstkaarten maken. Ik heb er nog wat liggen dus ik moet even tellen nog hoeveel ik er moet maken. Ik maak voor sommige mensen  een speciale (funfold) dus er moeten er sowieso gemaakt worden.
*52 Tentjes aan de top zetten. Had ik voorgaande jaren tentjes maken op de lijst staan, dit jaar ga ik over tot het aan een top aan elkaar zetten over. 1030 Tentjes maken is natuurlijk niet voldoende, die moeten aan elkaar gezet worden. En niet op het allerlaatst want dan is het niet leuk meer. Dus komend jaar gaat de top groter worden dan dat ie nu al is.
*Oud, op CiJ dag begonnen, project afmaken. Tijdens de grote opruim in de hobbykamer kwam ik nog diverse projecten tegen van CiJ dagen van voorgaande jaren. En hartstikke leuke projecten ook nog eens. Die wil ik echt beginnen afronden (want in 2024 komen er weer bij natuurlijk)

En natuurlijk ga ik dingen maken die niet op deze lijst staan en natuurlijk ga ik dingen die wel op de lijst staan niet doen (ik ken mezelf). Maar de grove planning voor komend jaar heb ik nu wel zo'n beetje vastgelegd. Ik heb er weer zin in!







Geen opmerkingen: