zondag 9 juli 2023

Christmas in July

 Dit jaar hadden we, natuurlijk, weer een Christmas in July party. 8 Juli was het zover, buiten was het zo'n 30 graden ..... maar wij waren in kerststemming. Ik maakte de 'dankjewel' kaarten voor de sponsoren:




7 Stuks in totaal, dus een halve avond werk.

Waar ik meer werk aan gehad heb is het cadeau (we maken en verloten kerstcadeaux). Dit jaar maakte ik een kruissteekkussen. Leuk om te doen, maar ik was vergeten hoe zwaar het is aan de handen met dat harde stramien. Ik had nog een passende stof om als achterkant te gebruiken (het voordeel van voorraad hebben...).





Voordat ik de achterkant er tegenaan wilde naaien, ging m'n strijkijzer stuk.........dus ik kon de stof niet mooi glad strijken. En tijdens het naaien ging de naaimachine tegenwerken....die moet ik van de zomer maar eens een grote schoonmaak/nakijk beurt laten geven.  Ik had het cadeau ook op m'n pensioentjeslijst gezet dus dat mocht ik afvinken.

Geen opmerkingen: