maandag 14 maart 2022

Handwerk Weekendje Weg

 Afgelopen weekend ben ik van vrijdagmiddag tot zondagavond een weekendje weg geweest. Met handwerkvriendinnen (en een paar mannen die mee waren met hun vrouw). Vanaf het eerste uur tot het laatste uur heerlijk gehandwerkt of handwerkgerelateerd gewinkeld. Ik heb aan de Lento Mkal, de tentjes en een nieuw project (tevens nieuwe techniek) gewerkt.

Als we zo'n weekendje weg zijn met ons groepje, doen we een 'workshop'. De vorige keer hebben we het huisjesetui gemaakt en heb ik een workshopje spiraalsokken breien gegeven, deze keer hebben we een kol gemaakt met tunisch haken. Echt leuk dat tunisch haken, ga ik vast vaker doen. Het was zelfs zó 'verslavend' dat ik de kol (die we vrijdagavond opstartte) op zondagmiddag al klaar had:




Geen opmerkingen: