maandag 7 februari 2022

Update Heerlijk Handwerk Half Uurtje

 Ik zit nog steeds in quarantaine, ben nog geen 24 uur klachtenvrij (zoon trouwens ook niet). Het is geen heftige Corona dus, maar wel een hardnekkige. Affijn, ik heb nu alle tijd om te handwerken, want het huishouden doen als je enkel op je slaapkamer bent (en af en toe de badkamer) schiet natuurlijk ook niet op. Ik heb voornamelijk gehaakt aan de CAL van Attic 24, de Harbour Blanket. En ik ben helemaal bij nu, ik loop voor zelfs: deel 6 komt vrijdag en ik heb deel 5 al helemaal klaar. Gelukkig hoef ik me niet te vervelen...........ik moet nog 1035 draadjes wegwerken (iets minder hoor, maar zo voelt het) èn ik ben begonnen aan een blackwork borduurwerkje. Nog nooit ieder 'een blackwork' gedaan en ik geniet ervan, kan me voorstellen dat ik dat vaker doen ga.



Geen opmerkingen: