maandag 16 augustus 2021

HeerlijkHandwerkHalfuurtje: breiwerk Woven Braid Cowl

 Nu ik mijn HeerlijkHandwerkHalfuurtje (half uur per dag werken aan een project) weer in ere hersteld heb, komt de vaart er al weer aardig in. Ik heb nu een reep van 4m01 lang, nog 94 cm en de eerste is klaar. Daarna dus nog ene van 4m95 en 2 van 3m17. Ik heb wel meer dan een half uur per dag gebreid op sommige dagen, perfect werkje voor bij de televisie want 6 steken in tricotsteek kan ik (bijna) met m'n ogen dicht.



2 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Ik word langzamerhand wel erg nieuwsgierig wat je met die repen wilt gaan doen, wat een monnikenwerk.

Miriam zei

@Conny's quilts en creaties, die lange repen worden door het breiwerk gevlochten, ik moest daarvoor steken laten vallen. Kijk maar eens op de foto van het patroon dat eronder ligt op de foto, dan zie je het.