woensdag 12 mei 2021

Achteruitbreien....

 Tsja, ik had beter moeten weten..... In principe doe ik geen creatieve dingen als ik niet goed in m'n vel zit, dan blijft er iets van in m'n project hangen van die negativiteit. Maar omdat 'men' zegt: ga wat creatiefs doen dan ga je je beter voelen heb ik me laten verleiden tot een avondje breien terwijl m'n stemming er niet naar was. En jawel hoor: een steek laten vallen (en dan niet eentje die naar beneden laddert, nee: eentje die echt gedropt is en is blijven hangen. Dus die kon ik niet met de haaknaald omhoog 'breien') Ik moest zeker 12 tot 15 naalden uithalen (achteruitbreien klinkt wel wat vriendelijker hè). LifeLine er eerst ingezet (begonnen met  de gevallen steek en dan naar rechts en links door het breiwerk) en dan ratsratsrats tot aan de LifeLine. Naalden er weer doorheen steken, LifeLine eruit en breien maar weer. Zucht, ja daar voel ik me dus echt niet beter door! Volgende keer enkel Netflix of vroeg naar bed in geval van 'slecht vel'.




De LifeLine is de blauwe draad. De 'gaten' links horen erin trouwens!

Geen opmerkingen: