donderdag 22 april 2021

Kaartjes op voorraad

Vandaag heb ik even fijn de voorraad kaartjes op niveau gebracht. We hadden vrijwel niets meer liggen (sowieso geen verjaardagskaarten meer) en ik had nog een setje Happiness Blooms liggen. Dat is een 'Cards and More' pakket waarmee je kunt scrappen en/of kaarten maken. Ik scrap niet, dus m'n keuze viel automatisch op het kaarten maken. Ik heb de stempelset er niet bij gekocht: die vond ik niet leuk. Ik viel op het kleurrijke papier van Happiness Blooms en ik wilde eens proberen of zo'n set iets voor mij is. En het is me bevallen! En dat is maar goed ook, want ik heb nog een set liggen èn morgen ga ik bij m'n demonstratrice een Paper Pumpkin ophalen (dat is ook een set waar vrijwel alles inzit). Ik vrees dat er al kaarten op de bus gegaan zijn, voordat ik een foto nemen kon: maar dit is wat ik nog wat ik kan laten zien:







De kleuren zijn weer blêh, in het echt zijn ze veel feller. Je ziet het aan de kleur van de tafel waarop de kaarten liggen: het is dezelfde tafel op alle 4 de foto's. De kleur van de tweede foto lijkt nog het best.


1 opmerking:

marion zei

erg leuke en snelle voorraad.....mooie kaartjes en tot straks