maandag 15 maart 2021

Werken aan m'n Brei-pensioentje

 Sinds een week doe ik mee met #heerlijkhandwerkhalfuurtje, daarbij plan je iedere dag een half uurtje handwerken in. Ik moet bekennen dat ik in het weekend wel wat langer dan een half uurtje per dag heb zitten breien, want ik ben weer helemaal gebeten door de brei-microbe. Affijn: ik begon m'n eerste half uurtje met uithalen van hetgeen ik tot oktober 2020 gebreid had en ben opnieuw begonnen (nu ook de oplossing wetende van de fout in het patroon). Ik heb dit breiwerk ook als Pensioentje opgegeven voor dit jaar, dus het moet eigenlijk wel afgerond worden in 2021. 



2 opmerkingen:

marion zei

dat wordt het vast, waar vind ik de uitdaging heerlijkhandwerkuurtje...ik ben wel benieuwd

Miriam zei

#Heerlijkhandwerkhalfuurtje komt van It.is.a.sarah. Ik vond haar op Instagram, ze heeft een filmpje waar ze het uitlegt.