vrijdag 1 januari 2021

Wat ik wil gaan doen in 2021...

 Ik heb de pensioentjeslijst voor 2021 natuurlijk al weer opgesteld. En dit zijn de 10 pensioentjes die ik dit jaar wil gaan (af)maken:

1.        Twee boxen van de Quiltzusjes maken
2.        Kerstkaarten maken (30 stuks)
3.        Wasknijperzak naaien
4.        Sjaal breien
5.        Klein pakketje borduren
6.        3 Kerstpoppetjes maken (CiJ 2020)
7.        Wintertafereeltje haken
8.        Schuurpapierboek maken
9.        Naaldenmapje quiltnaaldjes maken
10.      Opvouwbaar bakje naaien

Daarnaast ga ik ook meedoen aan Cat Hand's Mixed Media Morsels - Book of Colors. Ik was zoiets al lang van plan te gaan doen, maar in groepsverband is dit natuurlijk veel leuker (en motiverender).

En het ATC's maken wil ik ook weer op gaan pakken, dat mis ik echt.

Plannen genoeg dus!




1 opmerking:

marion zei

voor atc om gemotiveerd te raken is een heel actieve groep op fb atc kaarten...ben ik ook lid van :)