zondag 13 december 2020

Nog wat kerstkaarten

 Dit is de 2e 'lading' kaarten die ik gemaakt heb. Het is nu de 13e en ik ben nog lang niet klaar (moet nog 20 kaarten maken als ik iedereen een zelfgemaakte kaart wil sturen). Gelukkig liggen er nog wat gekochte kaarten, die stuur ik waarschijnlijk naar mensen die toch niet veel geven om het feit of het een zelfgemaakte of een zelfgekochte kaart is.  Voor volgend jaar heb ik in m'n planning gezet dat ik iedere maand 3 kerstkaarten ga maken, dan hoopt het zich niet wéér op tegen het einde. En dan heb ik ook tijd om eens wat meer bijzondere kaarten te maken, door de tijdsdruk worden het weer vrij simpele kaarten en ik wil toch echt eens wat bijzondere technieken gaan toepassen. Affijn: goed voornemen 2021 dus.






1 opmerking:

marion zei

goed voornemen.....leuke kaarten ook, de mooiste is voor mij met de ster...sterren horen echt bij kerst