dinsdag 5 november 2019

Kerst begint in November workshopdag

De Kerst begint in Juli workshopdag moest wegens omstandigheden worden uitgesteld tot november en afgelopen zaterdag was het dan zover. Een heerlijk dagje uit, hoop gekletst, hoop gelachen. Zeer geslaagde dag was het weer! Het wedstrijdelement was dit jaar niet zo heel moeilijk: thema kerst. Nu wilde ik eens niet een kerstkaart inleveren, dus ik maakt mbv een kerstboompons een broche met bijpassende oorbellen:


De achterzijde van de oorbellen is van hetzelfde papier gemaakt als de 2 groene boompjes.

We hadden en leuke, gezamelijke workshop: chop it! Veel mensen kopen het schitterende designpapier maar willen er dan niet in snijden/knippen. Ik ken het......ik heb hier ook pakken papier liggen die ik te mooi vind om te gebruiken. Nu is er aan Australische demo van Stampin'Up die daar een Facebookgroep voor heeft opgericht. Zijn heeft ook uitgerekend hoe je het best dat papier kunt snijden zonder al te veel snijverlies. En ze adviseert eigenlijk om dat maar meteen te doen zodra je het papier ontvangt. Het is dan ook wat handzamer om op te bergen. We mochten wat mooi designpapier uitzoeken en een 'effen' kleur om mooie kaarten mee te maken. Ik heb 1 kerstkaart gemaakt en een algemene (zonder tekst). Ik viel zó voor de kikkertjes! De rest van het designpapier dat daarbij hoorde vond ik niet leuk, maar die kikkers stalen mijn hart.


Geen opmerkingen: