maandag 25 maart 2019

Workshop 9 Maart Stampin'Up

Helemaal vergeten om de door mij gemaakte kaarten op de foto te zetten en te bloggen...…

Begin maart heb ik dus weer een leuke Stampin'Up workshop gedaan. We hebben leuke technieken gedaan met oa zelfgemaakte alcohol-inkt (flesje alcohol van de drogist en de inkt is gewoon SU navul inkt) op fotopapier waarop ge-embossed was. (geen foto daarvan gemaakt....) Iedereen mocht voor de 'wedstrijd' een glazen (jam)potje met stempels versieren en door middel van 'meeste stemmen gelden' werd er een winnaar uitgekozen. Een heel leuk, afwisselende dag dus.


Ik had me voor deze dag de set Sitting Pretty aangeschaft. En samen met de set Brightly Lit, Hanging Garden en At Home With You heb ik deze kaarten gemaakt:



Niet alleen de kleuren van het papier, inkt etc is perfect op elkaar afgestemd, ook de grootte van de stempels en dies. Zo kun je goed jouw sets combineren.


1 opmerking: