zaterdag 29 september 2018

Washi tape uitdaging

Vandaag heb ik een Stampin'Up Kerst in September dagje. We gaan weer leuke dingen doen vandaag, maar het draait natuurlijk om kerstkaarten maken. We mochten weer een leuke stempel bestellen om mee aan de slag te gaan.

Maar voor vandaag hadden we ook 'huiswerk', namelijk iets met washi-tape maken (er moet wel iets van Stampin'Up in verwerkt worden). Nu heb ik een paar mooie washi's van SU in huis, dus die heb ik gebruikt. Eerst maakte ik een vaasje: leeg flesje beplakken met washi en daarna 2 uitgestanste bloemen tot 1 maken en daar een leuke glitterdot op:


Ik vind het leuk geworden, maar toch wat te simpel voor een uitdaging (zit trouwens ook een prijsje bij om te winnen....). Daarom maakte ik nog een boekenlegger/label:


En deze ga ik dus inbrengen voor de Washi-tape uitdaging.


Geen opmerkingen: