zondag 18 februari 2018

Kunst of Kitsch

Zo heette de workshopdag die we gisteren hadden. Een dagje creatief bezig zijn met Stampin'Up in Tilburg, heerlijk. Ik heb gewerkt met de set (stempels, dies en papier) Bubble Over. En dit zijn alle kaarten die ik gemaakt heb:





Ook 2 leuke workshops gehad, naast het kaarten maken en de gezelligheid. Een workshop Washi-tape. Ik heb zelf diverse rolletjes liggen maar ik gebruik ze weinig. Af en toe een randje over de enveloppe maar voor de rest weet ik niet goed hoe of wat. Gisteren dus daarmee aan de slag gegaan en diverse leuke ideetjes opgedaan. Ook een workshop Brusho. Stampin'Up heeft een paar kleuren Brusho in het assortiment opgenomen! Op 3 verschillende soorten papier mochten we hiermee 'kliederen': hartstikke leuk! Brusho staat nu op m'n verlanglijstje.

Geen opmerkingen: