dinsdag 10 oktober 2017

UFO Update Dag

Ik had een klein UFOotje liggen van mei 2015:


Toendertijd in de meivakantie aan begonnen, maar nooit mee verder gegaan. Reden: Alle garen op 1 bosje en heel klein kleurverschil tussen de tinten (vaak achteruit moeten borduren vanwege verkeerde tint blauw), ik borduur niet graag op aïda, onhandig formaat van het patroon. Affijn, reden genoeg om het te laten liggen dus. Omdat ik het toch eigenlijk wel af wilde hebben ben ik er opnieuw aan begonnen voor de UFO Update Dagen. Ik heb met m'n neus tegen m'n werk (juiste tinten, patroonformaat) zitten prikken en het ging best voorspoedig. Totdat ik vandaag onderstaande foto maakte.....het borduurtje past niet op de aïda (ja, ik heb het nageteld...). Dat wordt een enkele reis vuilnisbak. Daaag lief muisje (maar ook daaag vervelend aïda, onhandig patroonformaat en bosje garen met lastige tinten)



1 opmerking:

Pauline zei

Jammer van het schattige ontwerpje, maar als het borduurlinnen niet groot genoeg is, dan heb je de enige juiste beslissing genomen. Gauw achter je laten en met frisse moed het volgende project oppakken.