donderdag 10 augustus 2017

UFO Update Dag!

Lang geleden dat ik een UFO Update had zeg: februari dit jaar was de laatste keer en toen had ik een AFFO, ik had mij voorgenomen dat de nieuwe UFO het blauwe schooltruitje zou zijn. Maar tot nu toe heb ik er nog niets aan gedaan, ik vind het garen niet fijn werken....en blijkbaar denk ik dat hoe langer ik het laat liggen hoe fijner ik het vinden ga?!!?

Hoe dan ook, ik ben in de vakantie verder gegaan aan een groene omslagdoek die ik in januari 2015 af had willen hebben. Op 8 januari 2015 zag hij er nog zo uit:



En nu ben ik al zover:


Het is een enorme lap geworden, lijkt me heerlijk om komende winter om te slaan. Ik ben nu aan het afhechten, daarna moet er nog een sierrand rond gehaakt worden. Ik ga ervan uit dat ik dat in 2017 nog wel voor elkaar ga krijgen.


Geen opmerkingen: