vrijdag 13 januari 2017

UFO Update Dag

OK, ik ben 3 dagen te laat, maar dat komt omdat ik iedere keer op 'goed licht' zat te wachten om een mooie foto buiten te nemen. Aangezien dat me nu te lang ging duren heb ik maar een binnenfoto gemaakt. Ik ben bezig met de rand rondom, gewoon stokjes: zoonlief vond andere randen te meisjesachtig. Ik ben aan de tweede rij stokjes bezig maar het gaan er 3 misschien wel 4 worden. De deken is erg groot geworden maar dat vind zoonlief fijn, dan kan hij er als een loempia ingerold worden (zijn woorden).

De rand afmaken en draadjes instoppen dus: dat moet toch lukken voor de volgende UFO Update Dag? Ik ga het wel proberen, want in februari ga ik meedoen met de Scheepjes CAL Hygge. Ik ben voor het pakket met de kleuren Jewel gegaan. Affijn, eerst dit project afronden dus. Foto van vorige keer:


Foto van vandaag:



Geen opmerkingen: