dinsdag 8 november 2016

ATCKaartenClub: Connected SWAP

Bij de ATCKaartenClub was het onderwerp van de extra OktoberSWAP: connected. Dat wil zeggen dat je 3 ATC's maakt die toch verbonden zijn (maar niet aan elkaar vast zitten dus). Een leuke uitdaging dus!

Ik heb als eerste leuk bijelkaarpassend papier genomen (van de Action, had ik al heel lang liggen en het werd tijd dat ik er wat mee doen ging). Van die 3 stukken papier sneed ik stroken en die plakte ik tegen elkaar aan op een gewoon wit velletje printpapier:



Daarop heb ik mooie ronde stempels gezet in een kleur inkt die wel heel goed bij het papier paste (stempels van Crealies, inkt van Stampin'Up (Daffodil Delight)):


Toen ik heb mijn poezenstempel (van Stampinback) in het zwart erop gezet èn wat kleine stempelafdrukje van een vlinderstempeltje van Nellie Snellen). Daarna de bubs door de BigShot gedraaid met een snijmal van Crealies (ATC formaat en 1 maatje kleiner!!!! Ik kan zelf  nu heel precies ATC kaartjes snijden!!!)

Toen bleek dat de hele bovenste strook eraf ging vallen....m'n timmermansoog had de ATC wat groter gedacht dan dat ie worden moest....jammer. Snel nog een basiskaartje gesneden met m'n ATC-snijmalletje van Crealies. Alles geplakt en zo ziet mijn bijdrage aan de connected SWAP eruit: