zaterdag 17 september 2016

ATC Nederland éénkleurige SWAP

Bij de ATC Nederland groep was de SWAP uitdaging voor september: éénkleurig. Dus ik maakte 3 ATC's in 3 dezelfde kleuren. Omdat deze SWAP 1 op 1 uitgeruild werd was het dus ook de bedoeling dat je 3 heel verschillende ATC's maakte, niet 3 dezelfde met en minimaal verschilletje. Ik heb deze gemaakt:


De witte: ondergrond is ge-embossed met een vallend sneeuw motief, daarop heb ik 3 sneeuwvlokken gezet met een 3D plakkertje. De sneeuwvlokken zijn eerst gestempeld en met poeder ge-embossed, daarna zijn ze uitgeponst. De ge-emboste stempel is slecht te zien op de overzichtsfoto, dus hier even een opname waarop het duidelijker te zien is:


De turquoise ATC ondergrond is ge-embossed met een puzzelmotief, daarop heb ik 3 puzzelstukjes (snijmalletjes) geplakt met een 3D plakkertje.
De roze ATC ondergrond is bestempeld met dezelfde kleur roze inkt, daarop heb ik 3 vlindertjes (snijmalletjes) geplakt met een 3D plakkertje.


Geen opmerkingen: