zaterdag 13 augustus 2016

Clubhomekaart voor Creaties met Stampin'Up club.

Iedere maand wordt er een nieuwe clubhome gemaakt voor onze club, daar worden door ons gemaakte kaarten voor gebruikt (de foto's ervan dan toch). Deze kaarten moeten wel aan een criteria voldoen en voor september was dat er gebruik gemaakt moest worden van een kleur uit de serie Incolor 2016-2018. Nu had ik voor de kerstkaarten alles al in huis gehaald en laat ik daar nu toch kleuren bij hebben zitten uit deze serie.....vandaar een kerstkaart in september:


Hmmm, de scanner heeft rechts het randje van de basiskaart niet 'meegenomen'...jammer.

Wat heb ik gebruikt voor deze kaar: cardstock Very Vanilla als basiskaart, daarop een Moroccan Designer Serie paper, een banner gemaakt van Very Vanilla en die structuur gegeven met de Softly Fallen embossing folder. Stukje Bakerstwine in de kleur Emerald Envy met daaronder een uitgeponste stempel uit de set 'Flurry of Wishes'. De pons heet 'Snow Flurry' en daarmee heb ik ook een stukje cardstock in Delightful Dijon uitgeponst. Daarna de tekst (ook uit de set 'Flurry of Wishes') op een Very Vanilla cardstock gezet en uitgesneden en dan net een slagje groter ook in 'Delightful Dijon'.

1 opmerking:

mijnsaramsades zei

mooi,
wat is er vergeten met de scanner van randje ? ik zie het niet wat zou ontbreken.
vind het prachtig zo