donderdag 23 juni 2016

Nieuwe Laptop, wat een misere!

Mijn laptop is gecrasht. Niet handig, erg vervelend: ben geloof ik alles kwijt wat erop stond, inclusief alle blogs die ik volgde via RSS feeds. Natuurlijk maakte ik een dagelijkse Back-Up, daar betaalde ik zelfs voor. Maar ....... ik kan die back-up niet bereiken met de nieuwe laptop, zucht.

M'n laptop werkt nu op Windows 10 en met Microsoft Edge (ipv Internet Explorer). Ik kan er nog lang niet mee overweg helaas. Morgen kan de monteur/installateur ook terugkomen, de helft is niet geïnstalleerd of doet het niet. Kan hij regelen dat het alsnog gaat werken (of mij vertellen hoe ik het anders aanpakken moet). De nieuwe router doet ook niet wat ie doen moet, het internet is zo mogelijk nog trager dan eerst en de Playstation blijft meldingen geven. M'n mailprogramma werkt niet fijn (Windows Live Mail), heeft waarschijnlijk ook met de router te maken. En de nieuwe printer/scanner print als een tierelier, maar in scannen heeft ie weinig trek in. De bovenste toetsenrij van m'n toetsenbord krijg ik niet werkend en de communicatie tussen Smartphone en Laptop (dmv Dropbox) krijg ik ook niet voor elkaar.

En daar betaal je dan zo veel geld voor .....als ik met mijn werk zo de producten als 'werkend' afgeleverd had was ik ontslagen voordat ik tot 3 kon tellen.


2 opmerkingen:

Pauline zei

wat vervelend! hopelijk kan de monteur het oplossen. Ik zal je stukje ook even aan mijn whizzkid laten lezen....ben zoooo blij met maar liefst 2 computerboys!Bij mij nooit een probleem ;)

Peppy zei

Wat vervelend, Miriam! Hopelijk gaat het lukken om alles weer goed te krijgen...