maandag 28 maart 2016

Kaartje!

Die Stampin' Up workshop die ik gewonnen had heeft nogal wat losgemaakt .... heerlijk materiaal dat Stampin' Up: dus ik heb me het één en ander aangeschaft. Niet alleen om ATC's te maken maar ook kaarten (nieuwe hobby .....)

Ik heb thuis een kaart gemaakt met een stempelset van SU (de 'Know what I love'). De stempel bestaat eigenlijk uit 3 delen, je stempelt die op de juiste volgorde zodat je met meerdere kleuren in 1 bloem werken kunt. Maar ik zag een filmpje op het www dat je ook 1 kleur gebruiken kunt als je na het inkten van de stempel 1x op een kladpapiertjes afdrukt en de 2e afdruk op de daadwerkelijke kaart. De tweede stempel druk je iets minder hard tegen het kladpapiertje af en de derde gaat dan rechtstreeks van inktpad naar kaart. Dit geeft een beetje waterverf/aquarel idee:


 
Er zitten wat 'beginnersfoutjes' in maar ik ben dan ook een beginner!


Geen opmerkingen: