zondag 31 januari 2016

ATC SWAP 'Blauw'

Ik heb weer ATC's gemaakt, deze keer met het onderwerp 'blauw'. Dit is een doorlopende kleuren SWAP, het hele jaar door elke maand een andere kleur. Ik zal wellicht niet iedere maand meedoen, maar ik ga m'n best doen zo veel mogelijk mee te doen.

Dit is mijn inzending:


De ondergrond heb ik bewerkt met 'Te Gekke Krijtjes': tissue met terpentine over het krijtje halen en dan over het papier uitwrijven. 4 Kleuren blauw heb ik gebruikt. Daarna heb ik de woorden 'blauw' en 'blue' ton sur ton uitgeprint en erop geplakt (rechtsonder valt het vrijwel weg op de foto). Ik heb blauw krimpplastic gepakt, vissen (silhouet) overgetrokken, uitgeknipt en in de oven gekrompen, met lijm en blauwe glitters luchtbellen gemaakt en daarna over het geheel een blauw snoepplasticje geplakt (enkel met de 2 puntjes vast).

Het komt allemaal niet zo schitterend over op de foto jammergenoeg, maar ik heb veel plezier gehad met het maken van deze ATC's.

Geen opmerkingen: