donderdag 25 juni 2015

Make Things! Week 4 Challenge: Markers or Ink

Pffff, dat was een moeilijke deze week! Ik heb weinig tot niets met makers of inkt. Ik heb mij ervoor moeten zetten met de markers van zoonlief en ben maar gewoon gaan tekenen en kleuren. En ik moet zeggen dat ik mij daar toch best goed mee vermaakt heb! Ik wil dit wel vaker gaan doen en ook op ander materiaal dan het (niet al te beste) papier dat hier ligt. Ik heb mij een mooie set markers besteld en een blok met echt (redelijk) goed papier. Omdat dat natuurlijk nog niet geleverd is moeten we het met m'n probeersels doen deze keer, maar beloofd is beloofd: er gaat meer 'marker-art' komen!


 
 
Als je meer wilt weten, of zelfs nog mee wilt doen, kijk dan vooral hier: http://www.punkprojects.com/p/craft-challenge.html

1 opmerking:

katie zei

Ooh, you did such a good job! There are so many different types of markers and coloring is fun so it's a good hobby! :)
Thanks for entering the Make Things! challenge! :)