donderdag 4 juni 2015

Make Things! Week 1 Challenge: Use Photos

Punk Projects heeft een 8 weken lange uitdaging op crea-gebied. En jawel hoor: ik ga weer eens meedoen natuurlijk (ik weet niet of ik alle 8 de opdrachten (op tijd) voltooien kan, maar ik doe m'n best). De eerste week gaat het om foto's, één of meerdere foto's moet verwerkt worden in het eindresultaat. Nu had ik al heel lang een leuk idee op Pinterest gepind staan: een foto van iets/iemand in een zeepflacon. Nu had ik dus net geen doorzichtige handzeepflacon in huis, maar het kan natuurlijk net zo goed met een fles afwasmiddel! Foto van zoonlief gemaakt, geprint, uitgeknipt, gelamineerd, uitgeknipt en het etiket van fles afgeweekt: foto in het afwasmiddel laten zakken et voilá:


Ik vind het helemaal leuk!

2 opmerkingen:

katie zei

Wow, this is a really neat idea!!
Thanks for linking to the Make Things! challenge!

Susan M. Brown {sbartist} zei

This is totally fun and I bet the star of the soap bottle loves it too! Great greencrafting project - TFS!