maandag 3 november 2014

Geefmaand November #3

De derde dag, de maandag: mijn huishouddag en niet echt een dag waarop ik anderen in levende lijve ontmoet. Maar ik had al snel een paar dingen gevonden die ik vandaag kon geven: voor mijn zusje bestelde ik een 'sisters'armbandje bij Post is veel leuker (klik) , momenteel zitten zij en haar man is een lastige situatie met zijn werk dus hopelijk geeft dit eventjes een lach op haar gezicht. Morgen zal het bezorgd worden.



Daarna heb ik de bibliotheekdame gemaild of er nog wat te doen was voor mij (als vrijwilliger) bij de schoolbieb hier op het dorp. Ik ben er al vanaf het prille begin bij betrokken en hetgeen waarvoor ik me inzette is eigenlijk klaar. Maar misschien heeft ze nog een karweitje voor me, ik hoor het wel.

Daarna viel m'n oog op het lege vogelvoederhuis: dat was snel gevuld met zaadjes. Ook de vetbollen die zoonlief creatief aan een mooie tak gehangen had zijn volop in trek bij het kleine vogelspul dus die heb ik lekker buiten opgehangen.

 

2 opmerkingen:

Yvette zei

dat doet een mens goed al dat geven!

Pauline zei

wat een leuke website! bedankt voor de link, kon het niet laten er gelijk iets te bestellen, echt ideaal voor vriendinnencadeautjes!