donderdag 28 augustus 2014

Spelen

Dag 3 en 4 van de speelkwartiertjesweek: de derde dag was het onderwerp 'Rommelen met Routines' en dan met de nadruk op bestek, gebruik ander bestek dan normaal. Ik heb wel gerommeld met m'n routines, maar niet op bestekgebied. Ik had een drukke dag die begon met bloed laten trekken (nuchter), daarna vrijwilligerswerk, brood halen bij de bakker, koffie zetten en daarna pas ontbijten. Tsja, is dat rommelen met routine of gewoonweg brunchen?

De 4e dag was het Lekker Lummelen: gooi je voeten in de lucht en staar 5 minuten voor je uit. Ik heb gelummeld! Niet echt met m'n voeten omhoog en 5 minuten staren: maar op de bank bij de poezen gezeten en simpelweg geaaid en geknuffeld. Heerlijk! Iets dat ik misschien vaker moet doen: 5 minuutjes lummelen.


3 opmerkingen:

Gingini zei

Een hele goeie tip! Lekker spelen. :)

yvette zei

wat ben ik lang niet bij je geweest!
wat heb je weer veel gedaan maar het allermooiste is toch de tijd te nemen om te knuffelen met je kat!

Pauline zei

Je speelkwartiertjes stemmen tot nadenken, ik denk dat je het goed aanpakt.