zondag 11 mei 2014

Nieuw project en moederdagcadeau

Afgelopen week liet zoonlief duidelijk horen dat ie toe was aan een nieuwe deken. Zijn dekentje was ondertussen al zo'n 4 jaar oud en was duidelijk versleten. Eigenlijk heb ik geen tijd voor nog een project maar ja, ik had toch al de dekenhaakkriebels dus ik was heel makkelijk hiertoe over te halen.

Hij mocht zelf de kleuren uitzoeken en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan (patroontje no-brainer, dus te doen tijdens vrijwel alle andere activiteiten)


En toen ik vanmorgen m'n moederdagcadeautje mocht openmaken kon ik opeens deze kleurencombi verklaren:

2 opmerkingen:

Pauline zei

Veel plezier met deze mooie nieuwe deken om te haken.
Je hebt prachtige moederdagbloemen gekregen, leuk dat de kleuren vrijwel hetzelfde zijn, leuk zo'n duidelijke voorkeur.

Peppy zei

Wat grappig! En ja, dekens haken is zo leuk! Ik ben er zelf ook weer aan 1 begonnen, en heb ook de kleuren voor 2 volgende dekens al in gedachten (het zal nog wel even duren voor dat allemaal af is, maar dat geeft niet).