dinsdag 8 april 2014

Nieuw telefoonhoesje

Liet ik op 25 maart 2012 nog een fris vers gehaakt GSMhoesje zien, heden ten dage is het een vies uitgezakt dingetje. Tijd voor een nieuwe! En wat een toeval...bij de maart bijeenkomst van SMAK! gingen we droog/prik-vilten. We mochten zelf kiezen wat te maken die avond en ik maakte mij een nieuw GSMhoesje dus. De workshopleidster werkt graag met 'oude materialen' dus als ondergrond gebruikten we wollen dekens die al vervilt waren. Ik koos me een stukje van een zachtgele deken en prikviltte er een donkergeel hart op (met een klein cremekleurig hartje linksboven in het donkergele hart) ook op de achterkant zit zo'n hart. Het hoesje is in elkaar gezet met zwart garen dus ik koos voor een zwarte knoop. En zo ziet het eruit:



Beetje reclame voor degene die de workshop gaf: Kringloopatelier uit-n-iets en op Facebook: Kringloopatelier uit-n-iets

1 opmerking:

Pauline zei

Wat een enig hoesje, ik hoop dat je er vaak naar mag grijpen om leuke telefoongesprekjes te voeren of lieve berichtjes te ontvangen.