dinsdag 22 april 2014

ATC Maandplaatje April en IronCraft #8

De IronCraft uitdaging was: spring. Spring als in lente, voorjaar maar ook als veer. Voor de ATC-KaartenClub kregen we dit paasplaatje om te verwerken voor de maand april:


Dat kan dus handig gecombineerd worden in deze drukke tijd! Het plaatje was eigenlijk om in te kleuren maar ik ben niet zo van de 'inkleurderige' dus ik moest wat anders verzinnen......

Ik heb een vel krimpfolie (KrimpieDinky) genomen en het plaatje hierop overgetrokken. De strik over het ei gaf ik een kleurtje en hop, de oven in ermee. Een gebubbel en gevouw dat je denkt: dit komt nooit meer goed maar dan opeens trekt de boel weer glad en is het klaar (en 7x kleiner en 7x dikker). Ik wilde natuurlijk wel een beetje in de paas/voorjaarssfeer blijven (mede voor de IronCraft uitdaging) dus maakte ik van wat groen garen wat gras e/o bloemstengels op een wit kaartje, 2 bloemetjes erbij en daarna het plaatje over de voet van het geheel. Dit witte kaartje op een iets groter geel kaartje geplakt et voilá:



Ik vind het wel een geslaagde ATC geworden!

3 opmerkingen:

kat zei

Very successful & very springy.

thuissaramsades zei

mooi

Pauline zei

Wat grappig, een leuke combinatie van techniek en versieren.