dinsdag 31 december 2013

IronCraft #26

De laatste IronCraft 2013 op de laatste dag van het jaar. Wat was dit leuk om te doen zeg, ik ga in 2014 weer meedoen!

De 26e IronCraft opdracht was: maak iets binnen een uur. Jeetje zeg....er zijn zoveel mogelijkheden. Maar van de korte projecten die ik op m'n Wil-Ik-Maken lijst had staan was er niet één die in de buurt van een uur kwam. En iets maken waar ik niets aan heb vind ik zonde van de tijd, ook al is het dan maar een uur. Dus heb ik iets gemaakt dat ietsjes langer duurde.

In de kelderkast heb ik een plastic zak liggen met daarin plastic tasjes. Ik weiger die dingen in de winkel altijd maar  'via slinkse wegen' komen ze hier toch het huis binnen. Ik gebruik ze dan maar als vuilniszakje in de keuken. Maar die dikke bultige zak lag vaak in de weg, of hij scheurde en dan lagen alle tasjes over de vloer: niet handig. Ik heb dus m'n haaknaald gepakt en een bolletje haakkatoen en na een uur en een kwartier:

 
De bovenkant is via het ophangtouwtje te openen zodat je er tasjes in kunt doen, via de onderkant kun je tasje voor tasje naar buiten trekken. Erg praktisch.



2 opmerkingen:

Corina zei

Leuk en praktisch! Veel plezier bij de uitdagingen in 2014!

Just Crafty Enough zei

We try not to get them too but it always happens. They only get used when a dog comes to visit. Glad you are coming back in 2014!