dinsdag 19 november 2013

IronCraft #23 White

Het onderwerp van de 23e uitdaging van IronCraft is de kleur wit (ok, ok: ik weet het: wit is geen kleur....). Wit omdat de opdrachtverzinster zo'n zin had in sneeuw. Maar nu komt het leukste: ik had van alles besteld voor de vorige opdracht (licht) en dat kwam precies 1 dag te laat aan....máár ik had ook iets sneeuwerigs besteld hiervoor. Dus nu wordt  m'n project voor lichtjes IronCraft het project voor de witte IronCraft.


 Ik ben begonnen met het afwassen van een theelichtglas. Goed afgedroogd en daarna met zilverkleurige 3D Glass Gel gedept. Dit moet 1 tot 2 uur drogen (dus meteen m'n foam kwastje met lauwwarm water schoongemaakt, zolang die gel niet opgedroogd is kun je erg makkelijk uit het kwastje spoelen).


Dan met een plat kwastje de 3D Snow Effect (pot) aanbrengen (1-2 uur laten drogen of héél voorzichtig doorgaan)  en de sneeuwvlokjes maken met de 3D Snow effect tube. Ook weer 1-2 uur laten drogen en dan:



Dit ga ik vaker doen!

2 opmerkingen:

Pauline zei

Enig, wat een mooi lichtje!

Just Crafty Enough zei

The silver before the snow effect is great. Hmmm, now to find candle holders to make snowy.