maandag 14 oktober 2013

D'ruitdaging dag 12: Speelgoed

Klik hier voor meer informatie over d'ruitdaging

Dit is een bij uitstek geschikte uitdaging voor deze vakantie. Ik ga dit samen met zoonlief doen, ik doe niet zomaar iets van hem de deur uit namelijk.

Jawel hoor: er mag inderdaad wel wat weg van hem! Een racebaan met 3 autootjes, 2 puzzels, een tandwielspelletje, 6 prutsdingetjes en een zachte bal. Ook kwam er nog een tas uit z'n kast die weg kon! Meteen z'n 'papier'kastje nagelopen. Hier zitten boeken en tijdschriften in. Hier heb ik zeker een stapel van 10 cm hoog uit weggedaan (oude tekeningen, reclametijdschriften, oude LEGO/Playmobil folders, Bobo's, etc.) ook hier geef ik mij nog 2 punten voor.

Score dag 12: 6 punten. Dan doe ik er nog 1 puntje bij voor de tas en 2 voor het papierwerk: 9 punten gescoord bij het uitzoeken en opruimen van het speelgoedkastje!

Totaalscore na 12 dagen: 278 punten.

1 opmerking:

Peppy zei

O wat goed!, dat moet ik ook nodig weer eens doen...

Groeten van Ellen