zondag 13 oktober 2013

D'ruitdaging dag 10: Tassen

Klik hier voor meer info over d'ruitdaging.

Ik loop wat achter dus vandaag even een inhaalslag. Dag 10 was tassendag, welke gebruik je nooit meer en kan d'ruit, zitten er kapotte tassen tussen: d'ruit.

Qua 'damestassen' had ik geen punten te behalen, die heb ik allemaal voor de verhuizing in 2010 uitgezocht. De 3 die ik nog heb wil ik dan ook graag houden.
De boodschappentassen: ik dacht er 3 te hebben (2 big shoppers en 1 zo'n tas op wielen), ik dacht het verkeerd..........ik vond nog 5 tassen (reclame, maar dan van die heel stevige) die ik nevernooitniet gebruik, deze gaan richting kringloop. M'n 2 big shoppers waren beiden stuk, dus die gaan d'ruit. M'n verzameling plastic tassen is niet groot omdat ik altijd een opvouwbaar tasje in m'n tas heb, maar nadat ik ze even controleerde bleken er 2 stuk te zijn: d'ruit!

De score van dag 10 is dus 9 punten. Totaal aantal punten na 10 dagen: 269.



Geen opmerkingen: