dinsdag 7 mei 2013

IronCraft #9

Wat een leuke opdracht: maak iets met fournituren (ritsen, knopen: dat soort zaken). Maar omdat het deze vakantie nogal hectisch was kwam ik er maar niet aan toe om iets te maken. Vanmorgen wilde ik snel een roos maken van een rits maar dat idee was razendsnel van de agenda gevallen: zoonlief had met een vriendje jacht gemaakt op dinosaurussen.............een jacht waarbij dino's met stenen te gooien gedood zouden worden..........en die dino was onze auto die op de oprit stond..............laten we zeggen dat de dino nog leeft, maar wel een nieuwe achterruit nodig heeft: die lag in 1.342.646.233.656 stukjes op de oprit (en in de kofferbak, en op de achterbank).


De beide jongens waren zich een ongeluk geschrokken en gelukkig is er niemand gewond geraakt (behalve ik: ik sneed me natuurlijk aan het glas..........zucht). De auto staat bij Carglass, de verzekering in ingelicht en de oprit is gestofzuigd (gelukkig hebben we een heel oude afgedankte stofzuiger in de schuur staan voor dit soort dingen). Nu wil ik eerst een bak koffie, een flinke bak koffie, een flinke bak straffe koffie.

5 opmerkingen:

Pauline zei

Succes met tot 10 tellen enne... kijk uit: het schijnt dat er bij jou in de buurt dino's los lopen!

Miriam zei

Daar weet m'n zoon met z'n vriendjes wel raad mee! Die stenigen het dier op de oprit: no problemo!

Corina zei

Brr...wat een gedoe zeg! Maar mochten de dino's in de Betuwe opduiken weet ik wie ik te hulp moet roepen ;-)

Pauline zei

Die dino was een gevaarlijke!
Kijk eens hoeveel tanden dat dier heeft....
Oei,oei...wat een fantasie kunnen jongetjes toch hebben he...

Peppy zei

Wat een onaangename 'verrassing' ! Hopelijk heb je geen last van de snee en kun je snel alsnog weer iets moois maken.