donderdag 2 mei 2013

Het PIF/GUL cadeautje voor Janette.

Janette was de eerste die zich met haar adresgegevens meldde voor de Pay It Forward/Geef Uit Liefde. Dus voor haar ben ik als eerste aan de slag gegaan. Maar wat te verzinnen voor iemand die je niet kent en die (bij mijn weten) geen blog heeft waarop je nog eens kunt rondkijken om een idee op te doen. Ik had vele ideeën en heb die ook allemaal weer laten varen....een lang proces was het. Totdat ik dacht aan die pakketjes die je wel eens bij (hobby)tijdschriften krijgt. Daar heb ik er best heel wat van liggen. Snel erbij gepakt en jawel hoor: daar zat tussen wat ik onbewust zocht!



Dit pakketje zat bij de nieuwste Cross Stitcher en het borduren op hout was erg leuk om eens te doen.

2 opmerkingen:

Amarins zei

Leeeeeeeeeeeuk, heb hem ook nog liggen om te maken. Super gedaan en zal ze vast heel erg leuk vinden. Groetjes, Amarins

Anoniem zei

Hij is heel mooi en je hebt hem goed uitgekozen. IK had een blog maaar nog geen tijd gehad om een nieuwe aan te maken.

groetjes janette