woensdag 27 maart 2013

IronCraft #6 en IronCraft #7

IronCraft#6 heb ik overgeslagen. In het kader van het naderende Pasen werd er verwacht dat je iets creatiefs deed met Peeps. Peeps zijn een soort van paasmarshmellows die niet in Nederland te koop zijn. Patroontjes genoeg maar de echte Peeps zijn eendjes en die zijn me toch lelijk! De haasjes zijn nog wel leuk, maar het trok me niet om er iets mee te doen. Kan ook komen omdat ik wéér ziek ben trouwens.............Hier even een fotootje van zo'n lelijke Peeps:


Erg hè!

IronCraft#7 is weer een erg leuke uitdaging: ethnic crafting. Het gaat erom dat je iets maakt geïnspireerd door een ander land dan het land waarin je woont. Of met een techniek uit een ander land. Heel veel mogelijkheden dus. 9 April ga ik laten zien wat het geworden is!

2 opmerkingen:

Karin zei

Peeps? Nooit van gehoord. Ik deel je mening trouwens over deze dingen. Ik kijk uit naar je volgende uitdaging, die klinkt wel erg leuk.
Beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

Corina zei

eh ja, ik kan me voorstellen dat je dit overslaat ja. De volgende uitdaging klinkt veel leuker!