vrijdag 25 januari 2013

Uurtje per Dag, week 20

Zo met weer een druk weekend achter de rug ga ik vol goede moed de 20e week van Uurtje per Dag beginnen.

Maandag half uurtje extra huishouden: dit half uurtje (en wel meer dan dit) heb ik aan sneeuwruimen besteed. Ook 2 belangrijke afspraken gehad deze ochtend, dus het gewone huishouden is er een beetje bij in geschoten.

Maandag half uurtje handwerken: de Fantasy SWAP (natuurlijk). Een heel leuk projectje dat ik zeker nogmaals ga maken (voor mijzelf). Nog niet klaar, maar zo'n half uurtje tikt toch even aan.

Dinsdag half uurtje extra huishouden: Boeken uitgezocht die weg mogen. Van de 10 kon ik er de volgende dag meteen 3 meenemen om weg te geven. De overige 7 zet ik eventjes apart totdat ik een doosje vol heb, dat gaat dat doosje naar het goede doel.

Dinsdag half uurtje handwerken: En weer was ik te moe om aan een project te werken. Ik heb een werkje nodig voor dit soort dagen: simpel te doen, niet over na te denken. Dus ik heb een breiwerkje opgezet (oranje, voor IronCraft) simpel 1 recht 1 averecht. En aan dat breiwerkje heb ik gewerkt terwijl m'n hoofd vanalles en nog wat aan het verwerken was.

Woensdag half uurtje extra huishouden: Ik heb een achterstand aan was weggewerkt, de wasstraat heeft z'n best weer gedaan (ik zou niet weten wat ik moest als ik geen wasmachine meer had: alles met batterij of stekker kan ik missen, maar niet m'n wasmachine)

Woensdag half uurtje handwerken: HALblokje voor donderdag gehaakt.

Donderdag half uurtje extra huishouden: Niets gedaan vandaag, zelf het reguliere huishouden is er voor een groot deel bij ingeschoten.

Donderdag half uurtje handwerken: heel even aan de Fantasy SWAP gewerkt, maar er was teveel 'gedoe' rondom me om me te concentreren dus heb ik maar aan het simpele oranje breiwerkje voor de IronCraft gewerkt.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: Zoonlief ziek thuis (kwam gisteren al ziekig uit school), dus niets gedaan. Ook niet het gewone huishouden: mama moest binnen handbereik zijn............

Vrijdag half uurtje handwerken: vanwege een 'overlopend hoofd' aan het simpele IronCraft project gewerkt.


Geen opmerkingen: