donderdag 27 december 2012

Week 16, Uurtje per Dag

Zo, deze week (en volgende) is het Kerstvakantie: ik hoop dat ik m'n Uurtje per Dag erin kan houden want als man- en zoonlief thuis zijn...............

Maandag half uurtje extra huishouden: post bezorgd, nog wat kerstpost voor hier op het dorp en wat post van de vrouwenvereniging waar ik bij in het bestuur zit. Al met al zeker een uur door het dorp gelopen met zoonlief op de step ernaast.

Maandag half uurtje handwerken: alle halve uurtjes van afgelopen weken die ik besteed had aan de SWAP zijn teniet gedaan. Ik ontdekte een domme, niet te ontkennen fout in m'n werk............dus ik moet overnieuw beginnen. Gelukkig is de einddatum van deze SWAP al naar 15 januari verzet (was 31 december).

Dinsdag en Woensdag waren de Kerstdagen, ik heb niets huishoudelijks (qua extra's) gedaan maar wel een nieuw patroontje opgezocht voor de Fantasy SWAP.

Donderdag half uurtje extra huishouden: vandaag de wassen gewassen, gedroogd (of opgehangen) en opgeruimd van de voorgaande dagen (met Kerst ga ik geen wassen draaien hoor)

Donderdag half uurtje handwerken: gewerkt aan de Fantasy SWAP.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: vandaag de normale huishoudelijke zaken (snel) afgewerkt. Man- en zoonlief zijn een nachtje uit logeren dus ik heb het huis voor mijzelf: dan ga ik niet een half uurtje extra aan het huishouden besteden, ik ga liever handwerken!

Vrijdag half uurtje handwerken: het was wel meer dan een half uurtje vandaag! De mannen waren logeren, geen afleiding, geen Màm of Miriam (enkel Miauw: de poezen waren wel thuis). Ik heb gehaakt dat de rook van m'n haaknaalden kwam: heerlijk. Een fotootje van m'n werkjes zoals ze bij toeval op tafel lagen:

1 opmerking:

Pauline zei

Geniet van je dagje vrij, ik hoop dat je heerlijk kan haken aan je mooie projecten, wat een heerlijke kleurtjes liggen er bij jou op tafel!