zaterdag 1 december 2012

Week 12 van Uurtje per Dag

Het afgelopen weekend was goed gevuld met allerlei klusjes en klussen: heerlijk dat dat weer gedaan is. Over tot de orde van 'Uurtje per Dag' maar weer:

Maandag half uurtje extra huishouden: De dag was gevuld met achterstallig huishouden van vorige week dus geen half uurtje voor extra dingen in het huishouden.

Maandag half uurtje handwerken: Lekker geborduurd vandaag: dat was lang geleden! Ik heb aan de kleurige visjes weer wat steekjes weten te zetten. En iedere keer weer denk ik: ik moet eens wat vaker borduren. Maar dan lacht m'n haakwerk me weer toe, hoor ik m'n breinaalden zachtjes roepen en staat de naaimachine ongedurige te rammelen............ik heb gewoon teveel hobby's!

Dinsdag half uurtje extra huishouden: Vandaag weer verder met de achterstand in het huishouden wegwerken en jawel hoor: bij! Vanaf vandaag is het weer gewoon het huishouden doen......ik bedenk me net dat de strijk nog niet gedaan is, dus nog niet helemaal de achterstand weg.... Wel zette ik vandaag voor de zoveelste keer een pak luiers opzij omdat het in de weg stond. Maar eh: zoonlief is al geruime tijd zindelijk! Pak (en wat losse) luiers in een tasje en meegenomen en meteen afgegeven op het schoolplein: opgeruimd staat netjes!

Dinsdag half uurtje handwerken: Niets van terecht gekomen, ik bleef op het internet hangen (patronen zoeken, Pinterest doorkijken: dat soort dingen)

Woensdag half uurtje extra huishouden: Echt extra's heb ik vandaag niet gedaan, maar wel een stuk strijkachterstand van vorige week weggewerkt.

Woensdag half uurtje handwerken: Ik ben gestart met het werken aan de Fantasy SWAP (Pixies is mijn onderwerp, zó leuk. Het zijn een soort van ondeugende kabouterachtige types, beetje shabby gekleed ook)



Donderdag half uurtje extra huishouden: Het was zulk heerlijk weer dat ik de buitenboel maar eens gezeemd heb. Jeetje dat was harder nodig dan ik dacht! Ook weer zo'n opruimronde door het huis gemaakt, die rondes moet ik nog steeds maken maar ze kosten steeds minder tijd.

Donderdag half uurtje handwerken: Heerlijk verder gewerkt aan de Fantasy SWAP.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: Vandaag heb ik het ervan genomen en enkel het noodzakelijkst gedaan qua huishouden. Géén half uurtje extra!

Vrijdag half uurtje extra: Vandaag heb ik het ervan genomen en heb een paar uur aan de Fantasy SWAP gewerkt. Leuk dat het wordt!!!

1 opmerking:

Pauline zei

Je blijft zo wel bewust bij de les, veel plezier met je SWAP, die klinkt veelbelovend, ik hoop dat we tzt een mooie foto mogen bewonderen.