vrijdag 21 december 2012

Uurtje per dag, week 15

Ik ben benieuwd wat deze week me gaat opleveren. Manlief is thuis dus dan komt er toch minder uit m'n handen dan ik zou willen. We gaan het zien!

Maandag half uurtje extra huishouden: geen half uurtje extra vandaag. Ik heb 's-middags geholpen alles klaar te zetten voor het diner van de vrouwenvereniging 's-avonds. En 's-avonds ben ik dus ook onder de pannen geweest.

Maandag half uurtje handwerken: zie half uurtje extra huishouden van vandaag

Dinsdag half uurtje extra huishouden: vandaag de kerstboom in huis gehaald en alvast de lichtjes erin gehangen

Dinsdag half uurtje handwerken: beetje aan de SWAP gewerkt (maar niet lang genoeg naar m'n zin!)

Woensdag half uurtje extra huishouden: Manlief heeft de boom verder versierd, ik heb etiketten geprint, kaarten geschreven, zegels geplakt, rondgebracht en gepost. De kerstkaarten zijn gedaan!

Woensdag half uurtje handwerken: het HALblokje was nog niet klaar (nog niet gestart zelfs!) Dus daar heb ik nog aan gewerkt

Donderdag half uurtje extra huishouden: vandaag niets extra's gedaan. De hele middag onder de pannen met de kerstviering op school. Ik zorg voor de 'koek en zopie' voor de middenbouw.

Donderdag half uurtje handwerken: het HAL blokje van vandaag afgemaakt.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: Manlief heeft een aquarium(pje) geïnstalleerd en het kastje waarop het aquarium moet staan moest verzet worden. Dus alles wat in het kastje lag eruit gehaald, kastje verzet, aquarium erop gezet, gevuld met water en plantjes: nu staat er een gezellige bak water te acclimatiseren............het half uurtje extra huishouden wat hieruit volgde is dat ik de inhoud van dat kastje eens bekeken heb. Het kastje lag meer dan vol en nu is er een zee van ruimte............ik heb dus flink opgeruimd. Al m'n oude agenda's vanaf 2006 heb ik weggedaan (die van 2011 laat ik nog even liggen), GSM troepjes van de GSM die ik eind vorig jaar verloren ben gaan de deur uit, een boel spulletjes konden naar de hobbykamer of de studeerkamer. En nu er maar voor zorgen dat het kastje niet opnieuw dichtslibt!

Vrijdag half uurtje handwerken: het HALblokje van deze week moest nog aan 1 kant een rijtje vasten hebben, dus dat heb ik even gedaan. Ook ben ik aan het blokje voor komende donderdag begonnen.

Geen opmerkingen: