zondag 16 december 2012

Uurtje per Dag, week 14

Zo, deze week natuurlijk een boel 'inhaal'werk van vorige week. Maar we gaan er vol goede moed mee aan de slag!

Maandag half uurtje extra huishouden: naast het gewone schema van de maandag heb ik vandaag de ramen beneden gezeemd. Enkel binnen, buiten had ik net 10 dagen geleden gedaan. Ook weer een flinke opruimronde beneden. Nog wat spulletjes teruggezet die nog her en der 'uit de weg' lagen van het schilderen van een paar weekjes geleden, de Sint cadeautjes een plekje in de kast gegeven, m'n parapluie die ik had laten staan na een vergadering even opgehaald en een paar snowboots die zoonlief niet meer paste aan een vriendin met een jonger zoontje meegegeven. En wel besteed dagje dus (ik ben zelfs nog bij de kapper geweest)

Maandag half uurtje handwerken: Lekker even aan de SWAP gewerkt.

Dinsdag half uurtje extra huishouden: Met het normale voor de dinsdag en wat inhaal van vorige week schoot er geen half uurtje voor het huishouden meer over.

Dinsdag half uurtje handwerken: Weer lekker aan de SWAP verder, er komt schot in!

Woensdag half uurtje extra huishouden: Vandaag een heel grote stapel verstelgoed onder handen genomen. Ik had een flinke boodschappentas verkleedkleren van school meegenomen dat gewassen en hersteld moest worden. Ik ben ongeveer 3 uur bezig geweest hiermee, maar het is nu klaar: alles hangt op zolder te drogen (nou ja klaar, sommige dingen moeten nog even onder het strijkijzer door natuurlijk)

Woensdag half uurtje handwerken: Aan de SWAP gewerkt, ik ben nu zo halverwege denk ik.

Donderdag half uurtje extra huishouden: De vloeren gedweild: het ziet er weer piekfijn uit. Deze klus moet ik maar eens inplannen in m'n normale huishoudschema.

Donderdag half uurtje handwerken: Niets van gekomen, lekker met m'n benen op de bank tv gekeken 's-avonds.

Vrijdag half uurtje huishouden: Strijken! Niet alleen een bult gewoon strijkgoed maar ook een bescheiden bultje verkleedkleding van school, die had ik eerder deze week gerepareerd en gewassen.

Vrijdag half uurtje handwerken: Weer aan de SWAP gewerkt (ik kwam erachter dat deze eind december bij m'n maatje binnen moet zijn, ik had eind januari in m'n hoofd. Oeps)

Geen opmerkingen: