woensdag 26 december 2012

O ja, de goede voornemens van 2012........

Ik heb ze gemaakt in januari 2012, eens kijken of ik me er een beetje aan gehouden heb:

1. UFO's en WIP's van 2011 (en ouder) afmaken.
2. Iets voor het goede doel breien/haken/naaien/borduren (nadere uitleg qua idee volgt).
3. De 2 SAL's waarvoor ik mij opgegeven heb opstarten.
4. Aan minder SAL's, CAL's, KAL's en SWAPs meedoen.
5. Mijn voorraad handwerkspullen proberen uit te putten icm punt 2.
6. Kleding en accessoires maken voor onszelf.
7. Goed slapen :) !

Punt 1: UFO's en WIP's afmaken: erg hard is het niet gegaan maar er zijn wat oude zaken afgehandeld. Ook zijn er weer voldoende bijgekomen. Voor 2013 kan deze blijven staan dus.

Punt 2: Ook wel meer dan voldoende aan gewerkt: dekens gehaakt, poezen en mutsjes gebreid.

Punt 3: Niets aan gedaan, alles ligt er wel voor klaar trouwens dus ik kan er nog aan beginnen vóór de 31e................

Punt 4: Is redelijk gelukt, maar het blijft een punt van aandacht voor 2013.

Punt 5: Is redelijk gelukt, maar er is ook weer voorraad bijgekomen. Blijft staan voor 2013 dus.

Punt 6: Eh, o ja....................blijft staan voor 2013.

Punt 7: LOL, ik heb nog in geen jaar van m'n 43 jarig bestaan zo weinig geslapen als in 2012. Blijft staan dus!

Ook heb ik m'n handwerkkalender eens erbij gepakt....oei....er moet nog heel wat af voordat 2013 aanbreekt. En dat is over 5 dagen al! Ik ga snel aan de slag dus.

2 opmerkingen:

Pauline zei

Succes met al je plannen!

Pauline zei

Succes met het doorzetten van je goede voornemens!