vrijdag 9 november 2012

Week 9, Uurtje per Dag

Zo, afgelopen weekend is weer nuttig besteed. Tussen de buien door hebben we de moestuin winterklaar gemaakt (op 10 vierkante meter na, maar het compostvat en de groene kliko's zaten vol). Ook heb ik lekker gebreid aan een baby-cadeautje. Nu weer over naar de orde van de doordeweekse dag en het Uurtje per Dag in het bijzonder!

Maandag half uurtje extra huishouden: Problemen met internet verholpen. Ik had wel verbinding met m'n laptop van en naar het modem, maar geen verbinding naar internet. Zucht. Nadat ik was geprobeerd heb (ik begin dan altijd met het voelen aan stekkertjes en aan en uit zetten van laptop en modem) deed ie het weer. Of het hieraan lag: geen idee, maar ik kan weer op internet (en dus mailen en WhatsAppen -> dat doe ik nl ook via m'n laptop, ik heb geen mobiele telefoon met internet mogelijkheden: is mij te duur). Ook heb ik een verstelwerkje meteen gedaan ipv weken (of zelfs maanden) te laten liggen en dan had ik ook nog even de tijd genomen het schoenenrekje in de hal weer op te ruimen. Al met al meer dan een half uurtje maar ach.



Maandag half uurtje handwerken: Vandaag geen naald vastgehad (behalve voor dat verstelwerkje). De hele dag druk met vanalles en nogwat en 's-avonds filmavondje met 5 vriendinnen.

Dinsdag half uurtje extra huishouden: half uurtje is het niet geworden maar wel heb ik een te kleine pyjama van zoonlief meteen meegenomen voor een kennis met een jonger kindje en de 'oude' Educare heb ik op school in de lerarenkamer gelegd.

Dinsdag half uurtje handwerken: Weer niets van terecht gekomen. Ik had 's-avonds een vergadering en was rond 24.00 pas thuis.

Woensdag half uurtje extra huishouden: Het was een beetje zo'n láládagje, niet veel gedaan maar ook niet niets. Als extra heb ik de trap naar boven weer eens goed met de stofzuiger gedaan, geen half uurtje maar ook niet helemaal niets dus.

Woensdag half uurtje handwerken: Ik was 's-avonds zo moe dat het er niet van gekomen is.



Donderdag half uurtje extra huishouden: Vandaag heb ik al m'n tijd in het 'reguliere' huishouden gestoken, geen half uurtje extra dus.

Donderdag half uurtje handwerken: Ik was zó moe dat ik 's-avonds op de bank in slaap gevallen was en rond 23.00 uur wakker geschud werd om te gaan slapen.......LOL.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: Manlief een dagje thuis..............geen succes qua huishouden, er komt dan bar weinig uit m'n handen. Wel gezellig koffie drinken en samen de wekelijkse boodschappen gedaan.

Vrijdag half uurtje handwerken: lekker aan het kraamcadeautje gewerkt dat binnenkort klaar moet zijn.

Al met al is er deze week weinig gedaan aan/met het Uurtje per Dag: volgende week beter!

Geen opmerkingen: