vrijdag 16 november 2012

Dit is leuk!

Als je bij Carla Sonheim (The Art of Silliness) inschrijft op haar nieuwsbrief, dan krijg je die iedere maand toegestuurd (via de mail natuurlijk). En dat is leuk maar nog leuker is dat ze een bestand meestuurt waar je wat mee doen kunt. Onder de noemer Monthly Sidewalk Crack krijg je een foto van bestrating die kapot is,  daar kun je dan allerlei dingen in ontdekken. Dit alles om je creativiteit te doen toenemen of op te wekken. Zoiets is echt iets voor mij en ik heb mij meteen ingeschreven. In de voor mij eerste foto (de nieuwsbrief is voor mij ondergeschikt als ik eerlijk ben) zag ik een persoon met z'n/haar hondje dus die heb ik 'uitgelicht' met viltstift. Ik ben er nog niet achter of deze creatief ergens verzameld worden zodat je kunt zien wat men er allemaal in ontdekt heeft. Maar ik laat het hier alvast zien:


Ook meedoen, klik dan hier: Carla Sonheim .

4 opmerkingen:

Pauline zei

Wat grappig en origineel!

crea annemieke zei

Nou ik vind het knap gedaan van je! Dat lijkt me nog niet eens meevallen. Maar daar gaat het natuurlijk om... creatief te zijn... Ik ga me ook aanmelden. BEDANKT hoor!
Mooie dag en hartelijks Annemieke

Pauline zei

Wat verschrikkelijk leuk! Ik heb me aangemeld en laat me graag verrassen door deze mevrouw. Hartelijk dank voor de melding!

Yvette zei

ja helmaal maf van haar!

dagdag